“Wij kennen LandLords Residential Services als een fijne partij. Wanneer wij op vakantie gaan, vragen wij de organisatie steevast om een oogje in het zeil te houden, onze planten water te geven en onze post te ordenen (en deze te registreren natuurlijk). Wij zijn bijzonder tevreden over de dienstverlening van LandLords.”
“Zelfs als wij zomaar eens een weekendje weggaan, vragen wij LandLords om de zorg voor onze hond op zich te nemen. Dat betekent vanzelfsprekend viermaal per dag uitlaten, eten geven en minimaal een uur per dag gezelschap houden. Max is daar heel gelukkig mee! En wij ook (:-) Max kan dan fijn in zijn eigen omgeving blijven.”
“Wanneer we voor langere tijd afwezig zijn, worden de planten verzorgd en het huis op orde gebracht voordat we weer thuiskomen. Bij terugkomst is dan altijd alles heerlijk schoon en opgeruimd. De post zit in een postmap geordend op datum van ontvangst. Dat is nog nooit fout gegaan. Daarom besteden we dat graag uit.”
Dienstverlening: Domeinwaarneming, post- en brievenbusservice en huisdierenverzorging (hond: Max)
Periode: van 2000 tot heden (jaarlijks, diverse malen)
Claudia Monincx,
‘s-Hertogenbosch, 2017
“Ik ken de founder van LandLords persoonlijk. Hij runt, net als ik, een schitterend bed and breakfast in het centrum van ‘s-Hertogenbosch (CubaCasa). Het behoort tot een van de meest prachtige verblijfsadressen van onze stad. Zelf heb ik een bed and breakfast aan de Zuid-Willemsvaart. Maar CubaCasa is een van de eerste initiatieven op dit gebied in het Bossche centrum.”
“Het was dus niet vreemd, dat ik, toen ik ook zelf een bed & breakfast wilde beginnen, voor wat adviezen bij Josh te raden ben gegaan. En hij heeft me niet alleen goed op weg geholpen, maar heeft me ook op bijzonder plezierige wijze bijgestaan als de omstandigheden daarom vroegen. Mensen binnenlaten als ik dat door omstandigheden niet zelf op me kon nemen – sleutelservice, zeg maar -, mensen naar de kamer begeleiden en uitleg geven. Gewoon gastheer spelen. Maar hij heeft me ook goed geadviseerd hoe tegen het afdekken van risico’s aan te kijken. Verzekeringen, verhuurrisico’s, algemene voorwaarden en wat te doen bij no-shows.”
Thecla: “De zorg voor een domein, verblijf of zelfs de uitbesteding van services op het gebied van butleractiviteiten en/of gezelschapsdiensten zijn bij Josh, de founder van LandLords, in goede handen. Jarenlang heb ik hem met zijn eigen moeder door de stad zien gaan, altijd even liefdevol en verzorgend. Ik zou het iedereen gunnen.”
Dienstverlening: B&B- en pensionwaarneming
Periode: van 2011 tot 2016 (jaarlijks, diverse malen)
Thecla Renders,
‘s-Hertogenbosch, 2017
“Het was eind jaren tachtig dat mijn ouders voor meer dan twee maanden naar Australië gingen om familie te bezoeken. In die tijd al heeft de founder van het huidige LandLords Residential Services de complete zorg op zich genomen voor hun domein. Zij waren daar zo tevreden over, dat zij hem nadien jaarlijks terugvroegen als zij weer eens weggingen”, aldus Frank.
Stefan: “Het was zelfs zo, dat wij, de founder en ‘ik’, elkaar op dat moment nog helemaal niet zo goed kenden. Hij was bevriend met mijn oudere broer, Frank. Daar maakte hij muziek mee in de populairste dorpskroeg. Ik heb goede herinneringen aan die tijd. Veel gelachen. En we zien elkaar nog steeds. Dat was nooit het geval geweest als hij er toen een puinhoop van had gemaakt.”
“Het is prachtig dat hij van deze bijverdiensten uit zijn jeugd een ware bedrijfsactiviteit heeft gemaakt. De tijd is er natuurlijk ook rijp voor, met een vergrijzende samenleving aan de ene kant, en een afglijdend normbesef aan de andere. Mensen zoeken dan zekerheid als ze er even tussenuit gaan. Ik snap dat wel. En een betrouwbare partij als LandLords biedt dan zekerheid”, aldus Stefan Vugs
Dienstverlening: Residentiële presentie, full service (inclusief de zorg voor Max – de toenmalige hond)
Periode: tussen 1983 en 1986 (jaarlijks, diverse malen)
Stefan en Frank Vugs,
Eemnes, 2017