Degenen die ervaring hebben met het runnen van een bed and breakfast, pension of familiehotel weten als geen ander dat zij nimmer vrij zijn. Vierentwintig uur per dag, zeven dagen in de week en driehondervijfenzestig dagen per jaar bent u in touw voor uw gasten. Vaak worden boekingen lang van tevoren in agenda’s vastgelegd en spontaan een dagje erop uit, een weekendje weg of zomaar even een korte vakantie, is lastig voor een zelfstandige hotelier zonder vast personeel.
Maar de boog kan niet altijd gespannen staan. U werkt u nog over de kop, wordt ziek of overspannen als u maar blijft doorgaan. U zult er zo nu en dan even uit moeten. Maar hoe moet dat dan met uw accommodatie, vraagt u zich natuurlijk af? Bij voorkeur zou u dan een waarnemer willen inschakelen die van de hoed en de rand weet. Die ervaring heeft met het werk, goed met mensen kan
omgaan en die weet dat het runnen van een verblijf – hoe kleinschalig ook – buitengewoon intensief is. Wassen, poetsen, zuigen, bedden verschonen, ontbijtjes maken, een goede gastheer of -vrouw zijn, een gesprek kunnen voeren, verschillende talen beheersen, boodschappen doen en met geld omgaan. En bovenal: betrouwbaar zijn! LandLords Residential Services beschikt over zulke ervaren alleskunners. Ze weten wat het betekent om een verblijf te runnen.
Ze doen niet alleen het werk, maar houden u gedurende uw afwezigheid ook goed op de hoogte (per mail of sms) en administreren gedurende uw afwezigheid zorgvuldig de inkomsten en de uitgaven, en leggen u daarover bij terugkomst vanzelfsprekend verantwoording af. U kunt er met een gerust hart best even tussenuit! Lees hier meer over onze permanente boekingsservice voor B&B-houders.